Olemme toteuttaneet chatbotteja toiminnallisuudeltaan eri kokoluokissa. Yksinkertaisempaa toiminnallisuutta edustaa staattisia yrityksen tietoja käyttävä chatbot ja monipuolisempaa esimerkiksi allaolevan kuvan esittämä, toteuttamamme chat-agentin prototyyppi.

Vastaava käyttöliittymä voidaan lisätä olemassa oleville verkkosivuillenne, jossa se voidaan sijoittaa joko tekstin joukkoon tai kelluvaan widgetiin. Chatbot voidaan toteuttaa käyttämään yrityksenne tietovarantoja reaaliaikaisesti ja ulkoasu voidaan kustomoida yrityksenne teeman mukaan.
Käyttäjien kirjautuminen, ostoskorin muokkaaminen, tilauksen tekeminen tai muut erityistoiminnot vaativat toimiakseen integroitumisen yrityksenne järjestelmiin, ja olemmekin valmiita tekemään tarvittavat integraatiot joustavasti kilpailukykyiseen hintaan.
Järjestelmään kuuluu myös ylläpitäjän käyttöliittymä, jossa ylläpitäjä voi osallistua asiakkaan keskusteluun, lukea käyttäjäpalautteita ja käsitellä yhteydenottopyyntöjä. Alla kuvattu käyttöliittymä on ylläpitäjän/-jien käytössä ja se vaatii kirjautumisen.

Ota yhteyttä meihin, niin käymme yhdessä tarpeesi läpi ja valitsemme parhaan ratkaisun yrityksellenne!
Tämän tyyppisellä botilla asiakkaasi voivat esimerkiksi:
- “keskustella” tuotevalikoimasi kanssa 24/7
- Saada vastauksia yritystäsi koskeviin yleisiin kysymyksiin
- Nähdä tekoälyn kokoama esitys haluamastasi tuoteryhmästä/brändeistä
- Nähdä keskustelussa viittauksia verkkosivustosi uutisartikkeleihin
- Nähdä reaaliaikaiset varastosaldot keskustelun tuotteista
- Tutustua asiakaskohtaisiin sopimusmyyntihintoihin
- Valita botin ehdottamia tuotteita lisättäväksi ostoskoriin
- Tilata ostoskorin sisältö
- Pyytää tarjous ostoskorin sisällöstä
- Välittää hankintaehdotus omalle hankintahenkilölleen
- Kutsua ihmisasiakaspalvelija mukaan keskusteluun
- Nähdä myyntiasiantuntijasi yhteystiedot keskustelun aiheen mukaan
- Jättää yhteydenottopyynnön vapaassa muodossa
- Jättää palautetta yrityksellenne

Leave a Reply